Monday, 26 September 2011

KPOP IN THE CLASSROOM ? SEOUL , KOREA ?

Hello girlfriends & boyfriends . hik . WHAT ? KPOP IN THE CLASSROOM ? series? ehh silap , serious ? ehem . pada hari Selasa minggu lepas , ada kpop dekat kelas aku . haaa , jgn memain , hampa ada ka ? takde kann ? hahaha . okay dah dah , cukup cukup . 

TAEYANG BIG BANG


bukan abg KPOP ni yg ade dekat kelas aku tuh . haha . ok ok . haa , nak tau tak , kawan aku yg perasan dirinya kpop tuu , rambut dia macam abg KPOP  ni laaa . hahaha . takde la serupa sgt , kalau serupa sgt dah lama aku menjerit terpekik mcm org gila . ehem . RIDZWAN , style rambut baru ko , macam abg KPOP kat atas ni , hikhik . sama tak ? tak sama ? haha .



MACAM DEKAT KOREA KAN ? HAHA


permulaan persekolahan diserikan dengan ketibaan hujan , ohh memang sejuk lah cuaca sebab hujan pagi-pagi kan . hik . aku letak gambar ni pun sebab aku kagum dgn Ipoh ni , (mmg dekat ipoh je ade kabus haha) sbb kan bila lepas hujan je mesti byk kabus , sejuk woo . makk , ayt aku mmg tak boleh blaa , haha . btw , SUBHANALLAH , indahnya ciptaan Allah kan ? aku suka hujan . nak tau knp ? bila hujan turun , cuaca jadi sejuk , tak payah la nk psg kipas or aircond . jimat sikit elektrik . satu lagi , bg aku kan , bila lepas hujan , aku dapat rasa mcm semua stress aku hilang sbb udara selepas hujan sgt sgt la nyaman .. otak pun freshh . tapi kan bila hujan turun je , ahh mula la mata aku mengada-ngada nak ngantuk . hahahaha . best . seronok . aku suka hujan . anda ?



SITUASI SELEPAS HUJAN .
TENGOK AWAN TUHH .
ADA TAK MACAM DEKAT SEOUL ?


Ehem . Ada macam dekat overseas takk ? alaaa ngaku je laa , haha . alaa jgn nak kagum sgt , ni kat Ipoh je , bukan dekat UK or KOREA or  RUSIA or etc . hahaha . tak abih-abih dgn korea kann ? haha . okay , dah cukup . ade sesiapa boleh sponsor aku pergi overseas main salji ? kalau ada cuit hati aku tau . errrr . hahaha .


THANKS FOR THE CAPTURED :


AMALINA ZUBIR


PARAMJIT KAUR


ZAQUAN MOHD

No comments:

Post a Comment