Saturday, 13 August 2011

SAYANG =)

salam n hello there . now nak mmbebel pasal NURATHIRAH . hey awak , jgn berasa sedih dgn die bole takk ? awak sedar tak die tu jelous dgn awk . awk , die tu kan talam brape muke syg ? hahaha ? (bukan main aku ni haa) jgn cakap bende yg merepek2 bole tak ? ko bukan punca nya ok ? now , u should berhati kering ! jgn dok peduli sgt dgn org lain , dorg buat awk lagi teruk ade lah . lagi satu , jgn prnah terasa terpinggir dgn kerancakan kami di FB , ok syg ? awk , sentiasa ade di dalam ati kami . tau tau . kami TAK PERNAH LUPAKAN awk . sebaliknya kmi semua rindu awk . sy tau awk jauh , jauh sgt . tapi tu laa hakikatnye , sy tau awk kuat hadapi semua ni kan syg ? jgn homesick tau . satu lg , jgn nanges tau . hehehe . awk , kami selalu merindui awk tau , tak percaya tanya mohd ridzwan . tak caya jugak tanye syed , tanye faa , tifaa , zaquann , hasnaa , param , ehh tanye laa semua org . hahaha . awak , A B C D E F G H ILOVEYOUSOMUCH <3 , ps: sweet kan ? ye sy tau , sy mmg sweet  hahaha :)

ingat lagi kenangan ni ? hehehe .

1 comment: